Saturday, March 28, 2020

hei


assalamualaikum and hai againnn!!!

salam lockdown day-11 huhu

 Aku bosan. Kerja banyak tapi tak ada mood nak buat. Marilah menatap gambar mengarut hasil kebosanan aku hari ni.

 sejak 3 member shinee masuk kem, aku dan beralih ke BTS. hihihi...



 hensem gila haruma miura nih. dulu la...


 cd berlambak..dvd player tak de. hebatkan...hmmm


 teringin nak makan makanan korea.




tak sia-sia aku beli buku mewarna kat big bad wolf huhuhuhuhhu
masalah aku sekarang, aku tak cukup bahan mewarna. kedai tutup. perjalanan disekat.=(


sebelum ni selalu mengeluh dalam hati, bila la nak merasa lepak lama-lama dalam rumah sendiri..melukis, baca buku sambil hirup kopi starbuck,buat bahan kraf...bla bla bla.... nah sekarang ambikkk! lukis sampai lebam!  sebab aku selalu duduk tak lama dalam rumah. kalau ada pun petang n malam. hujung minggu balik kampung.

aku patut beli gitar atau piano sebelum lockdown ni.. =(


lalui hari esok dengan aktiviti yang sama... makan,tido,makan,tido.

bye!






No comments: