Wednesday, June 1, 2011

Ma Home

Baru baru ni parent datang rumah sewa i nak meracun rumput yang dah macam rambut Bezita. sambil sambil tu berehat di rumah sewa i yang terkenal dengan sejuk dan seram dan bosan sikit sebab tak ada benda menarik yang boleh buat selain makan dan tidur. Dan perkara paling best masa mengemas keliling rumah ni i boleh jumpa haiwan yang jarang-jarang leh jumpa. Nasib baik juga tak jumpa binatang berbisa.



bukan semut biasa



backyard


Nampak macam panas terik tapi sebenarnya sejuk sangat. mak dalam rumah sedang tidur sambil berstokin tebal.




Goodnite!

3 comments:

Bura said...

lawa giler ko snap gambar untuk muka depan blog ko..aku respect la....huhuhu

CikNurul said...

tenkiu...hihihi..aku suka usha blog photographer.(^^)

Anonymous said...

gbr no 2 tu kan mentadak mentadu...gbr no 3 tu kan ulat beluncas yg bersarung polka dot