Thursday, December 10, 2015

tsundoku


ke sini lagi aku tahun ni. dengan tak berapa nak berduit sangat aku budget dalam rm200 je kali ni. itu pun kalau aku mampu nak angkat semua buku-buku tu naik komuter. tapi rasa macam tak mampu nak beli banyak2 macam dulu sebab harga buku semua dah naik. sob sob... mujur la aku dah banyak beli dulu..
.buku yang aku pernah beli 2 tahun lepas harga rm10 tapi kali ni buku yang sama rm25 perghhhh..tiada lagi senyuman gembira menatap harga buku kegemaran. target aku kali nak beli buku bergambar je..nak kurangkan novel2 sebab aku dah ada banyak novel. tapi buku bergambar semua mahal.



banyak buku best tapi harga semuanya rm18,rm20,rm30,rm70...aiiii kalau tahun lepas rasanya susah nak jumpa buku rm20..kebanyakan rm8, rm10,rm12..

novel2 pun biasanya rm8 tapi kali ni banyak rm12.
 
 rm30 ..lenguh tangan aku seret troli gedabak sungguh buku ni




 beli buku Nanjing sebab harganya rm3.

 buku pantun tu akan diwakaf kepada sekolah

 menyesal betul beli buku ni.. sebab aku selalu kena buat brochure so rasa macam nak buat panduan la kan..belek gitu2 je terus masuk troli..nak patah balik cari buku lain dah sesak ramai gile ..


 for farel

yeay dapat buku hollow city! itu pun ada 2 buah je tersadai kat section cookery. paling sakit hati bila scroll bbwstash kat ig perghh ada jilid satu tapi aku tak jumpa..sold out kot


sikit je buku aku beli kali ni..itu pun semua harga rm165...

tahun depan mesti harga naik lagi....


bye





No comments: