Sunday, December 26, 2010

I'll Be Back

Hi everyone,

i'll be back soon..maybe after a month coz i've got something to do. Beside, sekolah dah nak buka T__T. Rasa belum puas bercuti. Actually ada entri yang saya nak post tapi gambar tertinggal di rumah sewa..nampaknya terlepas la entri last before end of 2010..

why am i saying i'll be back?

 let the pics tell you what happen to me during this 'holidays'


*
*
*

saya sedang asyik bersukaria



yeah..i'm having fun with internet


*
*
*
*

suddenly....



saya kena study ouh!
dah *lama -ehem- tak buka-ehem-buku*..tak pasti kapasiti memori dalaman ada berapa sekarang ni...mungkin tak sampai 1G?!!
masa cuma tinggal 3 minggu lagi...uhuk..dah mula rasa kesan stress..
ada tips belajar yang efektif? tip anda amat dihargai..
*mesti beli kopi
*mesti makan ikan
*
*
*
*

and

this is me now;
yeah, i know...my life is mess

but
*
*
*
*
goodbye 2010

and welcome 2011
hope next year will bring a lot lot of joy and  happiness..never end..

goodbye my blog...see ya viewers....soon..
wish me luck guys!! 
 T__T *still worried

cr pics: various tumblr. currently i'm addicted to tumblr. hahaha


No comments: