Wednesday, January 12, 2011

hahahahaha I'm Back!!

menghabiskan sepanjang 3 minggu dengan






Aku calon SPP paling kelakar. Study macam nak jawab exam bertulis. Last-last masa interview tunggang terbalik cakap. Haiisshhhh...

Sepanjang 3 minggu tidur dengan buku dan surat khabar. Tak lalu makan dan berat turun 2kg. Semua perkara yang selalu buat dan suka buat macam tengok tv, dengar lagu, internet, membuta di siang hari terpaksa ditangguhkan sehingga selesai interview SPP nie. Lagipun saya bukan budak bijak yang baca dan dengar sekali terus ingat sampai bila-bila.

Dan akhirnya!!!! Lega dah habis interview..walaupun bagi jawapan macam tak masuk akal. bila balik rumah and fikir balik macam..'eh, ape benda yang aku jawab kat Datuk tadi? rasa macam dia tanya lain aku jawab lain.' hahahaha. Tension woh. Saya orang pertama kena interview. Harapnya lulus. Amin.
muka teruja habis awal interview.


what u need for interview ?
handbag skeeema
1 file je
kasut bertutup
 Name tag/tanda nama

Lain kali baru update. Tetiba rasa risau dengan result.





No comments: