Sunday, January 5, 2014

bermandi manda di the carnival.


hei.

lamanya aku tak update blog. ambil gambar pun makin jarang2 sebab aku tak keluar. dan aku makin tak beridea nak mengarang. mungkin kemerapuan aku tersekat sebab orang keliling aku dah start bace blog aku tanpa mem-follow. muahaha hoi bm teruk bebenor. tak kisah la korang follow ke tak asalkan korang klik iklan kat atas dengan sebelah tu ek. kuhkuhkuh

semalam sekolah aku buat lawatan bersama murid tahun 6 tahun  ke The Carnival Sg. Petani. walaupun sg petani dengan kroh dekat (sejam lebih) tapi aku tak penah terasa nak g sana sedangkan sana banyak tempat2 shopping bagai. ntah le..dah masuk 7 tahun duduk di kroh baru pertama kali sampai ke The Carnival. tempat jauh boleh pegi, tempat dekat tak pegi plak.













debab dh aku.itu tanda aku senang hati.*tetiba.
 baju Whole Earth Collection rm8, seluar L& Beautiful rm5 -bundle  
bawal 2alam rm10, beg elle sport
kenapa bayar lebih untuk pakaian berjenama? belilah bundle


k bye.





No comments: