Wednesday, April 8, 2020

heyya


assalamualaikum.. dan hai again

so..macam mana hari berkurung korang..?
omaigadd..taman perumahan aku ni punya la sunyi..
sampai aku jalan berjengket dalam rumah risau jiran sebelah boleh dengar hentakan kaki aku yang ..hmmm .. faham je la kan duduk rumah mengunyah je keje.... punya la sunyi sepi.





oleh sebab kedai makan semua tutup maka aku kena la masak. nak order delivery malas nak tunggu dorang datang. boleh gitu? bila masak sendiri boleh ikut selera anak tekak aku.



 nasib baik simpan tray makan sushi king =) boleh la feeling2 makan kat sushi king hohoho


mentang2 ada sos korea tetiap hari makan ayam sos korea >__<


menu buka puasa. huhu..ahh kan bagus kalau ada kimchi..tapi nak beli kena rentas negeri lol.

maaflah kualiti gambar macam tahun 90 an. aku perlukan handphone baru. =(



ok bye.






No comments: