Monday, September 21, 2020

Ahem

 assalamualaikum and hi!

aku pegi tengok movie Break The Silence .. BTS huhu

dalam pada kereta kat bengkel sempat lagi booking tiket wayang bts.

dah lama tak pergi tengok movie cuak sikit. Tapi takpe la, penonton movie ni of course la semua perempuan kan... 

sampai je depan hall movie tu pergghhhh die hard fan bts perghhh macam beratur nak masuk stadium tengok konsert pulak.. aku rasa aku je terkulat sorang2 kat situ macam hmmm haruskah aku excited macam diorang huhu.. dapat rasakan ketuaan aku di situ..

masa menunggu tu aku nampak la seorang girl ni macam ketua fanclub camtu tengah edarkan free gift kat girls yang datang siap pakai merchandise bts... aku dok kerling2 tengok dia bagi kad gambar segala perghhh.. 

aku terpacak kat situ kenapa dia tak bagi kat aku weh? haruskan aku pasang ringtone bts kat hndphone ku ? hahahahha

tapi still aku tak puas hati sebab semua orang dapat tapi aku tak dapat.

pastu bila ketua fanclub tu datang dekat aku dengan muka tak malu p mintak free gift tu hahahhahaha

tak malu sungguh.

pengalaman menonton movie Break The Silence? hmm tak de feel sangat sebab semua penonton dalam tu bersorak macam tengok konsert. baju jimin terselak sikit nampak perut, semua wiiiieeeeeee...... 

bila close up muka taehyung ngan jungkook semua nya aaawwwwwww...

hmm

ok aku faham. 





ok bye!

No comments: