Monday, February 27, 2012

like.dislike.like.dislike.whatever.

yeah yeah

dah dapat gaji.

yeah yeah dah habis gaji. lol

sobs.sudah 2 minggu tak balik kampung. tak terasa stress sangat sebab busy kerja. seminggu di sekolah. 12 jam. isnin-ahad. sabtu lepas sekolah ganti untuk raya cina. minggu ni sabtu kena sekolah ganti lagi. arkk..buah pinggang aku stress. 

1 trillion stress lagi bila cikgu2 berhempas pulas ajar murid dah kemahiran ke berapa entah tapi cuti sehari je nak eja 2 suku kata pun tak boleh!!! kelas aku tak payah cakap la semua perkataan bergambar ada tapi budak tak baca pun. bagus. ajar pagi petang isnin hingga jumaat tapi bila isnin depan macam tak pernah belajar.bagus. 



sebab balik rumah tak baca buku langsung. yes
sebab cakap siam 24/7 . yes
sebab mak bapak tak kisah pun . yes


aku kena hilangkan stress ni dengan makan makanan sedap dan shopping.

shopping di Kulim. lalalalala. dah daftar stremyx lepas ni boleh la sufing 24/7..lalalalala


famili datang bercuti di Kroh. Farel pun datang. rindu farel tapi Farel meragam tak mo tengok aku pun. Tengok muka je menangis. mungkin aku tak mengaji jadi si nenek kebayan datang hinggap di bahu aku.. hahahahahah.

tak mo tengok muka . T__T


hadiah dari murid yang melancong ke Thailand.  aku pergi melancong tak beli ape pun kat korang.maafkan guru mu yang miskin ini.




bye



3 comments:

Bura said...

Guru tak bg hadiah kat murid bila melancong tak apa sbb guru banyak dah bg ilmu kat murid setiap hari...Betul TAK??
Tpi guru mcm ko patut bagi hadiah kat org2 macam aku ni ha..jersey liverpool satu hahahah
:-P l0l

missN said...

betul3..heheh..aku survey dah jersey kat hang.hg saiz ape. M ke S? hehehehehe.

Bura said...

besor sgt ke bajunya..kalo besor amik s je...kalo standard malaysia hg amik m hehehe..mahal ke?kalo bawah 100 tu ok la. nanti aku bayo heehe