Wednesday, July 21, 2021

Be Happy Part II!

 Assalamualaikum and hi again!

Salam perkenalan teman baru ku ..






Dah lama okeh aku nak benda alah ni.. jumpa harga mahal2 belaka..Nak beli yang murah sangat tak tau pulak kualiti macam mana.. kut sedut tak kuat ke..bunyi bising sangat ke..boleh vacumm kereta sekali.

Yang ni just nice je..tak bising.. sedut pun kuat.. harga Rm 240 camtu... Aku rimas betul pakai penyapu..dah sapu pun habuk berterbangan..pastu rambut tak payah cakap lah. geram je aku dok menyapu sehari 3-4 kali. Aku tak boleh nak letak karpet gebu gebas dalam bilik sebab terlampau banyak habuk. Beria aku beli air purifier sebab boleh sedut habuk dengan rambut. Tapi air purifier tu sendiri berhabuk.  

Sebab sekarang kerja kat rumah kan...24 jam lah aku menatap segala kekurangan kat rumah.. 




best nye musim durian niiii...



hi suga =)




ok bye!







No comments: