Monday, October 24, 2011

Ehem

ehem.

happy la.

Sudah tunaikan 1 wishlist . apekah?

Rasanya sejak produk ni keluar di pasaran dah pasang angan2 ..i must get one..well..one day..if i hv enough money..

Tapi aku buta tech weh...pakai henset pun berbutton lagi..android? smartphone? ape tu? butanya haku.
Tapi aku tak peduli. aku nak barang ni sebab .. sebab..err..aku rasa benda ni cool. sebagai orang yang tak cool tapi nak jadi cool haruslah dapatkan barang ini. tak tau pakai belakang kira. muahahahaha.

Dah la aku ketingggalan dlm bab tech ni 50 tahun ke belakang. Ke belakang weh. Kawan terror IT pun tak de..(ada tapi jauh). Teman seangkatan kat sini pun tanya aku macam mana nak buat email inikan pula aku nak tanya diorang pasal application and latest software? What tha fish?

Makanya sebelum beli haruslah survey dulu.. baca pendapat bloggers yang pakai produk ni and cara guna dari review video..baiklah. dah tetapkan matlamat.


 dan



TADA!!!!!!!





Walaupun mampu beli yang 3G tapi mengenangkan aku duduk dalam hutan dah tu plak nak berpartner dengan sape 3G nie? Jangan tamak. Dah la firsttime user product apple ada hati nak amik 3G. So aku amik wi-fi 16G white color. Eh boleh tambah G tak ha? Lantak la.


 wallpaper haruslah my bias

favourite game

Berlatih untuk jadi the next Nodame.Boohooo
Tengok tak drama Nodame Cantabile? Tengokla. Best dan lawak gila.



 Beli ipad case yang cikai dulu. Nanti baru survey yang chomels...


ALHAMDULILLAH.
pics in bad quality since my friend borrow cam MCard..
and no interesting story coz my lappy diformat dan hilang semua gambar.



mom: Angah, tayar kereta hang tu dah botak. Bila nak tukar?
me: Ala , nanti la..boleh jalan lagi..
Alang: Hang ada duit ni beli la baju
me: Ala..biar selekeh..asalkan ada ipad2
Famili: Beli la barang rumah.
me: ala. ..itu anytime tapi sekarang mesti ada ipad2
Alang: apesal nak ipad? membazir ja.
me: sebab aku cool

~_~


No comments: