Sunday, March 4, 2012

duta

semalam adik dan husbandnye datang umah  di Kroh

dah tentu ajak pergi sempadan 

bulan ni kesekian kalinya membawa famili anak beranak ke sempadan

dah macam duta pelancongan pulak

me dusta 

pfffftt

sesapa yang nak pergi ke sempadan tapi rasa tak konfiden  sila hubungi saya. dan jangan lupa upah seluar ketat Siam corak bintang sehelai dua. eh eh macam la klu bawa aku boleh ultra konfiden.

anyway pergi pun dah petang penjual semua dah ready nak bungkus simpan barang.

tempat pertama harusla ke kompleks Seruntun Maju. sebenarnya nak bercamwhore kat dalam kompleks tu tapi benda tak biasa buat maka muka aku cuak macam nak mencuri. Maka aku pun curi-curi amik gambar. Kalau kena sergah aku akan bagi kad bisnes dan cakap ' saya blogger, saya nak famouskan kompleks ni demi kesejahteraan rakyat negara Malaysia dan Thailand. Sila lawati blog saya dan jangan lupa klik iklan kat tepi tu eh..maklumla kan zaman sains dan teknologi ni semua mesti pantas and pakai duit..haahahahahah"

.....



chocolate everywhere. yummehhhhh

pilih kak, pilih....amik satu bungkus jalan satu langkah letak balik pastu cakap 'eh eh coklat ni lagi best'  


pergi pulak window shopping di kedai 2 barangan dari Thai.


gudbye Malaysia and welcome to Thailand

ada lebih kurang 10 kedai je tapi ok la jamu mata kopak dompet sebab baju chantek2.umm....ok.. boleh la tahan.



oh ye..gumbira hari ni sebab dah ada streamyx so harap boleh update blog dengan perkara/isu  yang tak membawa faedah.


dan dan esok murid jawab ujian pengesanan selama seminggu so boleh la aku buat bahan mengajar pemulihan. waktu mengajar dah bertambah, murid pun bertambah. tapi aku tak kisah mengajar dari pagi ke tengah hari asalkan aku tak diganggu buat 'kerja tambahan'.

hoh hoh hoh








4 comments:

Bura said...

hahaha tentu jersey aku sudah di beli kan ? :-P

missN said...

belum lg la bura. aku g tu pn skejap ja sbb dh magrib.sabar ye ye ye

Anonymous said...

hahaha...pegang cekelat bkn men lagi tp last blik tgn kosong...

missN said...

betui3.