Tuesday, January 1, 2013

what new year


assalamualaikum

hai selamat tahun baru.

orang sambut tahun baru kan .. dengan  kawan...famili...lover....

aku kan ... aku tak kesah pun sambut tahun baru tanpa kawan famili or lover... sebab aku jenis tidur awal.  dan aku tak suka tempat sesak dan ramai orang... cover

tapi aku tak bleh tahan betul sambut tahun baru tanpa internet n astro... hhuuuuuuhuuhhuhu..

walaupun aku tak kesah sambut tahun baru tapi aku tetap berpeluang tengok bunga api. dapat la juga tengok. mesti dorang kesian kat aku ataupun dorang tak sabar nak tunggu sampai jam 12 terus dorang nyalakan bunga api tu.

malam tadi plak tidur awal sebab letih drive sepanjang hari tengah malam terjaga sebab bunyi dentuman

'cilake sape plak main mercun tgh malam aku nak tidur pun tak boleh. Eh tahun baru le. Patut le pun'

sambung tidur.






nah aku belanje korang  Tat Nasi Ayam. yum yum







No comments: