Saturday, February 2, 2013

rumit



dah masuk bulan februari eh..sekejap je..
kelas masih macam biasa..tak ada lah perubahan sangat..nak buat bahan bukan siap 1 hari..kalu orang lain boleh la setengah hari pun siap...doakan aku jadi seorang yang sangat rajin.hehe
serabut hoi barang banyak dalam kelas tak bersusun kemas. bila dah kemas pun masih nampak serabut. ke memang  macam ni? huahuahua





aku perlukan almari lagi!! banyak giler ah barang...serabut otak aku.

 murid aku pun nak kena jaga penampilan juge...

ok deko kelas tahun ni tak menarik langsung. aku pun serabut. tapi tiap kali aku mengemas mesti aku pegi buat kerja lain pulak. lepas tu rasa bengang je nak susun barang banyak gila. bukan barang orang lain pun..barang kelas aku jugak..poyo  je. lepas aku dah sorok barang2 tak nak nampak serabut lepas tu aku lupa letak kat mana...pastu nak cari satu benda pun habis geledah 1 kelas.


lagi sekali doakan aku rajin cantikkan kelas aku ye.tq and bai





No comments: