Friday, February 15, 2013

tak semangat




sooo....here i am..at school... sekolah aku cuti seminggu...memandangkan aku ada banyak kerja so baik aku lepak kat sekolah...buat kat rumah pun boleh gak tapi confirm tak siap lah. Buat kerja time cuti sekolah memang best giler ah sebab boleh concentrate buat kerja tanpa gangguan ... 
ahhh best betul ada kelas sendiri hikhik.


sejak 2 menjak ini tak ada mood nak update blog.lagipun bukan ada benda berfaedah yang boleh ku kabor melainkan cerita merapu aku untuk buang masa emas korang. nak letak gambar selca aku lagi ah. aishh macam perasan lawa plak. sengal. so kawan rapat aku sekarang ialah laptop printer dan files...ye aku bersembang dengan fail2 aku je...g sekolah buat kerja senyap2, balik umah dok senyap2..esok dan lusa dan tulat pun begitu wah. bermakna sungguh hidup aku nih. nasib baik ada blog boleh gak aku merapu sikit. duduk kat rumah pun tak best sangat sebab rasa macam duduk dalam penjara. T__T


ok kerja i banyak lagi mungkin akan semakin jarang update so thanks for your support. kalau aku baik aku update ah. aku memang suke tengok masa emas korang terbuang begitu saje kuhkuhkuh









1 comment:

amnad said...

hai lama blog ni menyepi...sunyi je...boring la cmni