Tuesday, November 5, 2013

jom ler shopping



assalamualaikum

tadi kan..tadi kan aku g shopping.

cuti deepavali aku tak balik kampung. Jadi otak aku beku sekejap walaupun hari deepavali tu aku ke lenggong sebab ada program bahasa. otak aku macam cair sikit bila aku keluar g shopping. cadangnya nak tengok wayang tapi rasa cam awkward plak sebab aku sensorang je..(T__T) sob sob.. baik aku shopping.



 bestnya kalau aku ada bilik penuh kasut macam ni!!!


 rembat kasut yang ada sale je. harga asal 90.00 tinggal 53.00 dan 55.00 jadi 27.00 rembat jangan tak rembat. pakai ke simpan ke belakang kira..muahahaha


voir pun tengah lelong baju,seluar,aksesori tapi biasa la baju semua untuk budak darjah 6 ke hape..susah betul nak cari saiz aku..70% diskaun rugi la tak beli. maaf gambar tak best.


yang kelakarnye, aku masuk burger king..ala biasala faveret aku kan. tak beli menyesal plak.dah la tengah boikot mcd nih. baru melangkah masuk sambil tangan aku dok raba dalam handbag nak amik dompet tetibe budak dalam 6 tahun kot pandang aku pastu hulur tangan. aku pun 'eh budak ni nak ape?duit ke? oh nak salam kot.' aku pun hulur tangan,dia siap salam n cium tangan aku. lepas tu lari kat tempat duduk famili dia. semua orang dalam tu dok tengok aku tercengang. apehal.


k.itu je. bye.








No comments: