Saturday, November 16, 2013

Lawatan Ke Alor Setar


Isnin lepas  zon aku buat program rimup jalan-jalan ke Alor Setar. Destinasi pertama, Istana Anak Bukit. Best woh sebab bukan semua rombongan dapat masuk istana ni. Paling kurang pun depan pintu pagar tak pun pusing keliling istana je. Rombongan aku dapat masuk dalam kompleks istana,dewan santapan,tandas diraja (hehe-cantik woh) dengan zoo diraja. 


 penerangan daripada pegawai istana. 



baju aku yang oversize dan pertambahan berat badan yang isk isk..sampai ke tengah malam aku cuba jahit bahu baju yang menggelebeh tapi tak berjaya. baik aku tidor.




 dewan makan tetamu

dewan makan diraja






lepas tu ke pusat sains




 muzium padi




 makan tengah hari di wisma kedah

Menara Alor Setar




yeah, that's all bye.






No comments: