Sunday, March 16, 2014

annyeong


listen andy,

you are not even trying.

you just whining.



bagus. bila mental down aku perlukan kata-kata semangat.
tak kisah la dari lagu radio masa drive balik kerja
atau masa tengah layan movie
atau masa tengah berbual
atau bila2
sampai aku catatkan semua inspiring quotes dalam notebook supaya bila aku down aku baca balik dan sedar diri cepat2.

kata2 Nigel tu macam panahan kilat kat diri aku. Teruk rupanya aku ni.

kadang2 bila kerja aku banyak dan bukan semakin berkurang malah dihumban lagi kerja, masa tu pulak dengar komen tak enak (ok mungkin masa tu aku baru take a break tak sampai 5 minit pun, masa aku menghantuk kepala kat laptop tak de sapa pulak nampak). ye aku mudah heartbreak. dulu aku rasa aku sangat bermotivasi tinggi dan berfikiran sangat positif tapi sejak 2 3 tahun ni cepat sangat sensitif. itu la. cepat sensitif sebab aku rasa dah buat sehabis baik tapi sebenarnya belum capai terbaik.

sindrom umur semakin lanjut? lol. there u go.whining again.

akan update nanti insha Allah. masa makin cepatkan? dulu rajin la aku berjaga larut malam update blog sekarang tak boleh la sebab nanti kulit aku berkedut. kena cukup tidor.lalalala




ps: typical-sinikal-or-whatever- statement: dia tu terror buat itu ini...ye la sebab dia bujang...
 excuse me darling, dia terror buat itu ini sebab dia ada talent dan minat ok kalau macam tu aku terror bawak kapal perang sebab aku bujang. lol.





No comments: