Sunday, March 30, 2014

beli buku lagi?



tetiba buat keputusan pergi ke bigbadwolf di mines. kali ni jualan buku guna kotak. just beli kotak di kaunter lepas tu ambil je apa2 buku tebal ke nipis ke mahal ke murah ke asalkan penuh kotak dan bila checkout kotak boleh sealed. bbw kali ni tak sebesar hari tu tapi still banyak buku yang boleh diangkut pulang. pergi beli buku naik komuter kauuu. gigih tak?


berbaris sebelum masuk dewan. kami sampai awal, dalam kul 10.30 pagi. pukul 11 baru buka.



buku elmo untuk farel

habis cari buku lebih kurang jam 12 tengah hari. lepak makan jap kat food court sebelah 
tak banyak buku boleh sumbat sebab aku cari yang tebal dan harga macam mahal. paling mahal pun rm30. aku tak baca novel so aku tak pusing bahagian novel sangat.aku banyak cari buku architecture, photography.. adik2 aku cari buku masakan.

 rembat buku 2 ni on da way nak checkout. berusaha capai buku nipis asalkan boleh sumbat dalam kotak. tak puas hati jugak sebab tak boleh nak ambil banyak2 tapi mengenangkan nak angkut kotak atas troli nak naik komuter lagi..isk ..isk..





buku ni ada satu je. masa belek2 tak nampak pun ada cop library. tapi sebab isi nya berguna untuk kelas dan rumah aku ambil terus.

 banyak buku yang dah koyak dan buruk. sedih.


harga kotak rm99.90. harga semua buku tak termasuk 4 buku yang tak ada harga rm154. ok lah tu kan. huhu..
tak lama lagi buat kat ipoh. tak tau bila.

bye



2 comments:

amnad said...

ang mmg gigih..salute kat ang!!!

missN said...

dah lama tak naik komuter beb.neves plak.kuang3