Wednesday, May 7, 2014

i'm fine

hari ke 3 hantar murid latihan pusat
badan dah mula nak menggigil
sebab tak cukup tidur dan rehat

hari ni balik lewat sebab taklimat pengurus pasukan
baru aku tau borang pendaftaran 'mesti' bertaip.
ah sudah.
ni yang aku tak suka buat kerja awal2.
akhirnya last minit jugak aku meraban macam orang buat kerja last minit.
tak pe.kerja ni bisa diatur. kena taip 6 orang je.
aku happy bila tugas aku settle awal tapi mmg 99% nanti last minutes ada ja benda tak betul.
ok lepas ni buat last minit la.

sampai rumah malam.
terkocoh kocoh bawak masuk printer ke dalam rumah.
opps printer bocor.
habis melimpah keluar ke lantai dan baju.
ok.
aku nak kena taip nama.print.
kemas baju barang untuk tidur kat sana
sekarang kena lap pula lantai.
rumah aku sewa lak tu.



pergi check kereta.
tutup pintu kereta terkepit jari.
berdarah.
ok.
aku kena taip nama. jari luka berdarah. perut lapar. otak badan letih.kena packing barang. menyampah tengok kereta belemuihh dengan lumpur.tak de harapan kereta aku bersinar bersih esok.lantak ah.

alhamdulillah
barang semua siap packing.
siap print pndaftaran
tapi sekarang aku tak boleh tidur.
tak mengantuk langsung.
esok start pertandingan.

ggrrrr.

bye






No comments: