Monday, July 15, 2019

Makan



assalamualaikum... haii!

lama tak jumpa..you all pekabar..sihat ke..
macam2 peristiwa jadi sepanjang aku xupdate blog bersawang ni. peristiwa sedih jugak la. Memang pengalaman trauma sekejap sepanjang aku berkhidmat jadik cikgu 13 tahun ni. Mungkin tak sesuai aku cerita kat sini biarla kami2 je tahu..eceh buat ayat suspen plak.

yang aku nak update hari ni, akibat daripada kejutan trauma tu aku punya mood makan menjadi-jadi..ye la.. dok terbayang-bayang terngiang ngiang siang malam..susah hati betul.

aku pun lepak la kat sempadan Thai-Msia ni seorang diri..konon nak relax sikit otak tengok makanan.


sebenarnya aku nak order cendol pulut durian..malang sekali aku yang salah sebut atau orang tu tak dengar dapat la pulut durian .. jadikla asalkan ada durian.

tapi otak aku yang berserabut ni dah putar belitkan usus aku sekali dengan  mengajak organ lain beramai2 order menu lain.  Mungkin sepinggan ni tak cukup untuk hapuskan keresahan aku huhu


 nah ambik kau makan macam 4 orang.

aku bab makan memang tak kisah.. tip untuk orang lelaki nak pujuk orang perempuan marah senang sangat...campak duit atau makanan je.. tapi tu la tak semua lelaki hadam ilmu ni. tiberrrr


ok la aku jamu hang pa dengan gambar makanan la ye. Otak aku dah beku sikit.


hang pa tak payah la esok lusa serbu ramai2 kat sini..kang aku kena bawa kerusi meja sendiri plak nak makan kat sini.



macam macam pilihan makanan Thai kat sini.semua sedap. sebelah gerai ni pun sedap aku tak try lagi.





petai baru kait weh.. bapak budak jual 10 papan ni rm6 je wehhh  durian d24 dapat freee

ok saja tayang ja..hang pa jangan serbu kedai tu na..minggu ni aku nak p mentekedarah dulu.byeee



No comments: