Monday, September 9, 2019

my kids



Assalamualaikum...hai!

aku tak ada apa sangat nak borak hari ni just boh gambar je la murid2 aku kat sekolah..

kelas tambahan tahun 1



masa cuti raya haji ari tu buat kelas tambahan. minta diorang bawa bekal sendiri. boleh la sesi lunch macam sekolah jepun huhu


 bawa buah untuk cikgu, lepas tu diorang yang puluh habiskan






kelas tambahan tahun 2






pembentangan kumpulan pendidikan moral tahun 2



aktiviti pendidikan moral tahun 1





muzik tahun 2



kalau korang muntah tengok kelas aku yang serabut bersepah, aku ucapkan takziah lah.. haha aku memang tak ada mood nak kemas.selain barang terlampau banyak, tak da pulak tempat simpan.. barang aku je pun dah boleh isi 2 kelas. meja murid pun aku tak nak balut sebab sekarang dah tak sama macam masa aku pemulihan dulu. bila dah balut lawa2 nnt ada pulak kena kebas buat alas atau untuk program. tahun lepas punya program pun dah buat aku frust nak jaga kelas elok2. tapi tak pe lah kan..yang penting murid aku belajar.


ok bye!









No comments: