Tuesday, December 1, 2020

hi again

 

assalamualaikum and hi again..

lama pulak aku tak bersiaran. hm

kehidupan pkpb macam biasa.. kelas online.. buat bahan mengajar.. buat rph.. siapkan apa yang patut..  

masa terluang ..yes banyak betul masa terluang sebab pkpb tak boleh pergi memana kan.. pusing pekan kroh ni 5 minit dah habis pusing.  maka masa terluang itu aku kemas lagi rumah aku yang berlambak sangat barang dah macam kedai eco hardware.. 

apa ke benda la yang aku dok beli selama ni aku pun tak tau.. tapi yang bestnya bila aku nak repair rumah, semua barang ada. tak payah 2 3 kali pergi kedai huhu

masa untuk mengemas buku yang dah penuh rak. aku perlukan rak buku baru tapi macam dah penuh je dinding rumah aku ni.








i m sorry books..i had to put you everywhere..









kena praktis lagi
 


super expensive



jom studi



bye!





No comments: