Thursday, December 10, 2020

Liku liku kehidupan

 

assalamualaikum dan hai!

saja la aku buat semak blog aku ni dengan gambar tak berfaedah.








tengah usaha praktis lukis.. aku rasa dulu aku lukis ok je.. tapi kenapa sekarang macam teruk bebenar.. paling aku frust benda yang aku imagine tak keluar pun atas kertas... hmm...

aku dapat peluang melukis ni pun sebab sekolah tutup. kalau sekolah macam biasa memang mereput la semua barang lukis aku nih. Sementara tunggu turn kelas online, kita praktis lukis dulu deh.


 berkenan sungguh la ular dok menempek kat rumah aku.. bukan banyak pun pokok kat rumah aku ni.. pasu pun boleh kira sampai jari kaki. Nak jugak lepak dalam pasu bunga aku.. segan aku dengan jiran-jiran..rumah dorang tak ada pula sibuk nak panggil jpam bomba bagai tangkap ular.. rumah aku ni  mau nya setahun 2-3 kali panggil jpam. Aku bela dulu la kot menatang ni.. orang lain sibuk bela kucing, aku bela ular.



hebat hangpa bts noh.. bolot abis semua anugerah.. lain kali aku story plak pasai bts. 

bye!






No comments: