Tuesday, December 22, 2020

Cuti yeay

  Assalamualaikum and hi again.

Yeah baru selesai hantar fail segala.. cuti 15 tahun pun tetap 4 hari sebelum kena hantar tugasan baru terhegeh-hegeh nak buat...

cuti sekolah tapi macam biasa tak bercuti jugak.. kena buat persediaan awal tahun depan lagi mencabar.. kesiannya murid tahun 1 abis la blur terus tahun depan...

tak ada apa nak update sebab kehidupan aku tak happening sangat. Aku lepak dalam bilik scroll insta pun rasa best dah..jenis tak bersosial begini lah huhu..


kedai buku 


susah nak jumpa roasted seaweed ngan marshmallow yang halal.. alhamdulillah kat kampung aku ada kedai bakeri  muslim so sangat la yakin beli produk2 situ.

kedai eco. 
magic betul kedai eco ni.. pen tu aku pernah beli kat kedai buku punya la mahal..sekali ha hambik kedai eco pun ada jual..


selesa betul face mask ni...macam artis2 korea duk pakai tu huhu.. aku beli kat Sasa online.. 
5 keping RM30 ... kain mask ni jenis lembut tak kasar kena kulit muka..nak bernafas pun selesa..biasala pakai face mask 3ply tu kadang2 mulut kering berbau jugak kan...tapi face mask ni serius! tak bau langsung! lepas tu korang boleh feeling artis korea..

ular peliharaan aku dah makin besar...hahah..nyaris aku kena patuk time menebang pokok .. betul2 kat kaki aku dah..

jemput breakfast.. 


hmm itu jela kisah kehidupan aku.. aku update lagi nanti kehidupan aku yang bosan.

ok bye!

No comments: