Saturday, October 13, 2012

Hari Sukan



lama benar aku menghilang kan? 
demam lah pulak minggu ni..dengan batuk yang bergegar dinding. terpaksa ambik mc 2 hari. walaupun mc aku rasa nak pergi sekolah jugak. Komited sangat ler tueww ..bueekkk.dah dapat cuti dok je la diam diam kat rumah... galak aiiihhhhh....

 mungkin sebab terbiasa hidupan isnin-jumaat = sekolah , duduk rumah pun termenung je baik aku pergi sekolah. Tapi kat sekolah tak ada tempat rehat sebab tengah renovate. even kelas aku pun full dengan budak-budak yang menumpang sementara kelas dorang pasang tile baru..seksa betul nak pakai lipstick pun dorang dok usha-usha pastu tersengih sengih bisik dengan kawan2..belum korek hidung, kunyah2 keropok, tersengih sorang sorang lagik .... hilang sekejap privacy ku.

hari sukan datang lagi!! sebab masa suntuk dan ramai cikgu yang perlu kursus kssr makanya hari sukan kali ni buat simple je. lagipun musim hujan kan...















 the dark is coming



ini ler tudung pesyen ular tedung...pssssstt....selekeh benar







rumah aku kalah. so bye.




No comments: