Monday, October 1, 2012

Just another day


assalamualaikum

hai. lama tak update kan? busy la. 

Minggu lepas ada pemantauan. So busy kemas kini fail  sendiri dan fail orang lain. Baiknye aku -sebab tak de sape puji so aku puji diri sendiri. bestnye. Tapi pemantau tu tak tengok langsung fail. Jeling pun tak. Tak pe la.  (~o~)


Minggu ni pulak ada hari sukan. So tiap petang ada latihan sukan. Dan hujung minggu ni juga ada kursus latihan asas bola tampar 3 hari ( ~_~ ) 

Aku harap dengan kesibukan ni aku tak de masa nak makan dan cepat kurus. lol. 




mural yang aku buat 2 tahun lepas..dah makin luntur..



wow. hebat tak murid pemulihan aku belajar tahap ni?

ok..tipu jer. sebab kelas aku best dan nyaman dan menyejukkan dan best dan best lagi  so dijadikan bilik mesyuarat juge..



bye. 
masa untuk buat minit mesyuarat dan surat surat untuk hari sukan.
lain kali baru update yang best2 ye. entri aku macam tak best sekarang -macam la dulu best sangat- bila aku nak merapu meraban rasa macam stuck sebab cikgu sekolah aku pun bace blog aku nih..so...well...urmmm...tak pasal2 aku terself control






No comments: