Monday, July 11, 2011

1Murid 1Sukan

salam..

so..let the pics talk
 


Kami bertiga ikut shortcut. Hehehe. So we enjoy the scenery and mata melilau pandang kiri kanan takut ada anjing serang hendap. Cuaca sangat baik. It should be super cold that morning, mungkin sebab jerebu so tak sejuk and tak panas sangat. Dan pemandangan sangat perghh..amazing..u watch japan or korean drama's, u'll get the feeling. Kalau Jepun dapat 5 bintang, i bagi 2 setengah bintang untuk scenery Kg.Tasek. Tolak markah sebab kena beware takut terpijak tahi anjing. Dog's poo poo everywhere bebeh.












Masa sukantara sangat panjang. Saya dah mula boring sebab suara saya tak cukup kuat untuk panggil nama murid. Pastu kalau saya cakap pun dorang bukan dengar. Dorang macam tengah tengok filem hitam putih tanpa suara. Jadi saya pun ajak budak-budak ni main. Bukan main ape pun. Ambil gambar gaya lompat je.
And dorang sangat cool!!







Sambung lagi sukan di sekolah sehingga tengah hari..





Pratthanaa yang snap gambar lompat jauh ini. Bagus kan?





The time u want to jump like cool person in the world

EXPECTATION:


REALITY:

4 comments:

Bura said...

Gaya2 cikgu sek tasek yg tension..hahaha...nanti bebila aku nk g la tmpat ko tgk keindahan alam kat sna...ada apa best ye kat sana??

missN said...

hehehe..honestly sini cuma pekan kecik je..klu ko dtg sini aku bawa g sempadan thai.

Bura said...

ada barang murah ke kat situ?baju2 bola ke?apa kata ko hadiah kan aku jersi liverpool satu??leh kan??

missN said...

baju2 tak banyak..tp makanan kat sini sedap2.