Sunday, March 22, 2015

letih




assalamualaikum..

teringin nye update blog pasal story yang bermanfaat. lambakan kerja dan meeting selepas cuti tahun baru cina selain daripada ketiadaan wifi menghakis mood aku mengupdate blog. kalau ada mood pun bukan boleh update dah kerja berlambak. bila balik kampung urusan keluarga. boleh dikatakan waktu siang berapa minit je aku kat rumah. selebih tu dalam kereta drive ke sana sini sampai lewat petang settlekan urusan famili n kerja.betul2 ada kat rumah waktu malam je. ditambah pulak dengan batuk sejak balik dari bandung sampai sekarang tak ok.  sobbbsss

maaf tak dapat sambung story sebab nak settlekan minit mesyuarat yang tertangguh sejak awal bulan. arghh tension! paperwork, surat2, 5 minit mesyuarat... dalam sebulan ni baru hari ni aku stayed kat rumah lama sikit. kalau ikutkan seharian la aku dalam kereta je.aku harap nanti ada teknologi menaip surat n paperwork sambil memandu. ok nak sambung tension. bye!







No comments: