Monday, April 2, 2012

Having Fun: Level Together Alone

Lamanye tak jenguk blog..

Minggu ni kurang sikit busy. Menikmati cuti dan kelapangan ni sepuas hati. Rasa tak cukup sebab masa makin cepat. Tidur pun rasa sekejap je. 


Sekarang famous betul game drawsomething tu . So aku pun join main game nie yang memang sesuai untuk orang macam aku yang tak de realityfren yang boleh diajak bermain. lol. dan aku pun tak minat sangat main game sebab bila kalah aku give up je. Tapi  dengan game ni boleh jugak asah skill drawing aku yang makin tumpul ni. 

Seriously, game ni memang best. just log in, create game cari random player, choose level, draw and that random person will guess your drawing. Next , kita pulak guess ape yang dorang lukis.. heheh.. best pulak orang boleh teka ape yang kita lukis.. tergelabah pulak aku nak menjawab and carik ejaan yang betul dalam dictionary...









lol wut


ok.nak sambung main. minggu depan cuti raya Songkran.. harap tak de program dengan sekolah sebab aku nak balik kampung. xoxo.





No comments: