Saturday, April 21, 2012

all time favourite


Hari ni cerita pasal makan. Mood makan menjadi jadi sekarang. Setiap hari plan 'hari ni nak makan ape eh....umm ayam? ..no no no...roti? ummm no no no.. tom yam..? cendawan goreng? 
ahhh!! makan semua lah!


begitulah dalam kepala otak aku hari hari lepas abis kerja.


Dan aku dah rajin beli sayur daging udang bagai sebab banyak benar plan nak masak. Masa di Shah Alam dulu selalu makan koteaw kungfu di gerai makan Seksyen 2. Memang sedap gila. Dah tu lak geng aku memang pelanggan tetap gerai tu. After few years baru nak cuba masak sendiri.dayyuummmmmm....
 'dah kedai boleh masak untuk aku nape aku nak kesah..' bisik wanita yang tak sedar diri dan banyak duit yang boleh dibazirkan di kedai makan itu. wakakak

 aku suka koteaw kungfu  sebab ada macam macam bahan. sotong udang ayam/daging and SAYUR! dan tentulah sebab ia mengenyangkan.




burn baby burn

i wanna dance dance dance dance

boom shakalaka

wow fantastic baby


mensia sia kan waktu petang yang sepatutnya dihiasi dengan aktiviti riadah joging bersosial dengan menonton music bank dan menjamah lunch+dinner dengan senyuman lebar mata bersinar sambil berbisik
my life is complete



fuuuuuuu









No comments: