Tuesday, July 31, 2012

merdeka raya.


assalamualaikum.

selamat berpuasa.

aku busy sangat sejak akhir-akhir ni. Busy tengok tv. Tengok channel Korea so kena tengok subtitle. So aku tak boleh nak update blog. Lepas tu busy tidur sebab .. sebab .. aku nak tidur. Aku nak update pasal koir tapi tak dapat gambar lagi so aku tak ada idea nak post apa. Macam boring pulak nak post pasal pemulihan aku  - malas. Nak post gambar pasal menu buka posa aku memang macam meminta simpati orang ramai je hulurkan sumbangan. Tapi aku suka benda free.


tak lama lagi raya. Berapa pasang baju korang? aku tak beli lagi. Baju kerja ada 2 pasang lagi belum pakai. Ok lah tu. Bukan orang tau pun. hahahhahaha. malas



baju raya 2012


sambutan bulan merdeka.


berjalan keliling kampung. wow. rasa macam 3KM. aku cuma pakai selipar. tahi anjing bersepah. Tuan rumah keluar menoreh si anjing menjaga rumah. Entah berapa kali kena block dengan anjing. shoh shoh





level: beginner


tq new follower! Selamat beribadat . Rebut pahala sebanyak mungkin.




2 comments:

amnad said...

angaH...asal cerita ko kurang menarik skg??huhuh...ke ko malas? hahaahah....

missN said...

ceh..jujur sungguh komen hang.aku busy la skang ni..aku nak update tapi mengantuk.bhaaahahah.dah la mcard aku kn virus.xde mood nk updte.otak aku beku.bapak aku bca blog aku so aku kna sopan2 sikit.wakakakakakak.ari ni pn aku tak leh update sbb kna buat data.masa tidur sangat berharga di usia tua ni.huhu