Monday, September 3, 2012

Love your country



hai. assalamualaikum.

selamat hari raya, selamat hari merdeka.

gambar lama yang terperam dalam sdcard harus dikeluarkan untuk menyedut udara segar. Kamera murah ku menjadi harapan sekolah kalau ada program. huhuhu. Aku kena buat usul lepas ni supaya sekolah beli kamera dslr dan lantik aku jadi photographer sekolah lepas tu aku cebik di sudut bangunan sebab muka orang lain semua ada tapi muka aku tak ada dalam gambar. ~__~







woohoooohoooo jauh giler weh berjalan. 
Daripada berjalan tegak , jalan terbongkok bongkok dan jalan perut ke depan..kawasan kampung tasek yang berbukit bukau cukup untuk menegang urat betis..sakit pinggang tak payah cakap lah. berjalan pula di jalan yang motor pun tak boleh lalu sebab bukit terlampau tinggi. Tahi anjing bersepah sepah. Anjing pula buat roadblock ..aku dan ckgu wan tertinggal di belakang... tak pasal pasal kayu bendera jadi guard.kekeke..

Apepun Selamat Hari Kemerdekaan ke 55!





1 comment:

amnad said...

wah semangat waja gadis ini huhu