Saturday, November 24, 2012

Cerita aku


hey hey hey

baru nak mula bercuti. Minggu pertama cuti sekolah semua orang sibuk merancang nak buat ini itu pergi sana pergi sini tapi aku dan rakan sejawat stress gila uruskan program. Bukan program sekolah pun tapi buat mengalahkan program sendiri. Saper tak nak jaga nama baik sekolah kan. Oleh itu berkorban lah jiwa dan raga dan harta dan masa untuk kerja (kerja luar). Pada awalnya memanglah merungut sebab banyak benda tak kena lagi pun libatkan banyak pihak dan kalau silap sikit habis busuk nama sampai mati. Biasa la manusia, baik setinggi gunung orang tak ingat, silap sikit orang ingat sampai bila bila. Aku pun masuk kategori tu. wahahaha. 

Tapi in the end, wow walaupun tinggal kami bertiga, kami boleh bertahan sampai akhir. Masa tu mental fizikal memang dah -0. Soobbsss.. 


kelas bertukar rupa lagi. selain jadi kelas boleh jadi tmpat mesyuarat, bilik operasi, bilik pertandingan, bilik panik, bilik sejuk ..what u expect from sekolah kecil.lalalala

malas la pulak nak story pasal kerja. lain kali lah.  




great. start school holiday dengan menjamah makanan berlemak bermanis dan segala ber-!. Nanti buka sekolah tahun depan semua orang tak kenal rupa aku.


habiskan masa bermain dengan Farel. yeay !


2 comments:

Unknown said...

wah anak cikgu hensem yer... brapa tahun anak cikgu nie ?

missN said...

nope..that's not my son. anak kakak saye..umur dia setahun 8 bulan.saya cuma bibik yg update kehidupan anak menakan.^ ^;