Monday, May 21, 2012

because a simple wish is too mainstream




woowwww...weeeeeee
aku baru je baca kad kad hari guru tadi. Selalunya tak baca sebab aku tak faham ape yang diorang tulis. 
woowww mula mula aku gembira lepas tu rasa nak marah sebab dia tak tulis ' pakwe yang kacak dan kaya raya'.

dayummmmm




4 comments:

amnad said...

wah ank murid pun pandai yg ang ni da patut berpunya dah..tahun depan dah menginjak ke alam dewasa katanya huhuh...nk yg kacak n kaya raya ye??ada..ada..nk aku dapatkan ?hihihi

CikNurul said...

tak payah..aku carik sendiri..kalau aku nak carik la..wakkakkaka

amnad said...

tringat teste ko masa ting 6R dulu -lelaki bermata kuyu ...so sweettttttt!!!

CikNurul said...

oit.lupekan.aku berubah seiring usia.pfff