Thursday, May 10, 2012

Besday girl


Happy besday to me .. Happy besday to me..Happy besday to me..lalala la la la


Sunyinya besday aku tahun ni.. erm tapi memang tiap tahun sunyi pun...


tq kawan kawan yang wish besday di fb..sobs..goodbye fb .. narnia is better place than u 


dah lama tak update blog sebab takde story menarik.. ade la kisah budak budak kelas aku yang bila aku nak marah tapi tergelak pulak dengan perangai dorang . jenuh aku cover muka buat garang. next time lah aku cerita.





Hari lahir dapat bergambar dengan sunflower je .. tq sunflower sbb sudi bergambar dengan aku walaupun duri di badan ko mencucuk tangan ku. sobs. ah taemin suka sunflower. ok delusional sekejap.


Masa tengah berposing ni berdebar2 sebab rumah depan sekolah tu ada upacara Menora..like puja, sembahyang roh, musik yang boleh buat orang 'asyik' or something..so pukul 2 petang dorang nak lepas kan hantu2 tu..ajk pibg datang sekolah warning cikgu2 hantu akan dilepaskan so untuk mengelakkan hantu berkeliaran di belakang badan segerala kau pulang ke rumah. Time ni semua cikgu dah cabut balik. Aku je terhegeh nak berposing dengan sunflower macamla esok tak jumpa dah. Sengal.


ah tinggal setahun lagi sebelum masuk fasa dewasa (orang tua??)  tak puas lagi hoi berjimba. 


bye.








No comments: