Friday, May 25, 2012

Happy Holiday!



ape plan korang cuti sekolah ni?

aku terpikir  nak naik keretapi ke mana mana tempat. Sebab aku dah lama tak naik keretapi. Last masa umur errmm 6 tahun? 

aku nak bawak mak abah pergi makan makan

aku nak shopping

aku rasa macam nak pergi cameron highland

aku rasa macam nak drive kereta ke mana mana negeri

aku rasa macam nak pergi Sarawak lepak rumah bff




ok cancel semua. aku nak beli vacumm.





tengah diorang ni mewarna..tetiba nyanyi lagu doa tok sami. Sebelum ni dalam kelas aku ada dengar dorang nyanyi lagu tu tapi aku fikir dorang nyanyi lagu lagu Thailand so aku tak berapa kisah sangat. Tapi baru baru ni aku dengar tok sami baca doa (pakai speaker) dan aku macam 'eh macam pernah dengar ayat ni'...Lepas nyanyi bersungguh murid ni berdoa.




yeppie holiday










No comments: